Tuesday 26 August 2014

"BODOH!" - Nora Danish mengamuk??!

Nora Danish naik angin di Hotel Legoland


Kalau kita berada dalam situasi Nora Danish ni, bagaimana la pulak reaksi kita ye? Rasa seperti manusia biasa boleh naik angin meroya gak selepas terperangkap dalam lif tanpa bantuan daripada pihak hotel yang bertanggungjawab. Pelakon jelita itu baru baru telah meluahkan rasa tidak puas hati beliau di Instagram.



“Perkara ini tidak boleh dibuat mainan kerana dibuatnya orang didalam itu sesak nafas? Budak kecil? Orang tua? Dah la lift dia bising dengan lagu dan juga lampu berkelip. Memang pening la sesiapa yang stuck dalam lift, bila suruh stop lagu dan lampu kerana risau memeningkan my pregnant friend & my sister yang asthma itu, mereka kata tidak boleh”
“Bodoh! Lego Hotel adalah hotel paling bahaya dan paling teruk pernah saya pergi. Bayangkan kalau ada kebakaran mmg tiada siapa yg datang selamatkan. Semua lembab,” tulisnya.
Mungkin hotel Legoland boleh jawab apa masalah sebenarnya yang terjadi sehingga kakitangan sendiri mengakui perkara ini sudah banyak kali terjadi. Jangan tunggu ada tragedi baru melatah mahu perbetulkan keadaan ya tidak?
p/s : Nora ni kalau marah still comel kot? hehe



No comments:

Post a Comment